Impossible is nothing

Mai havia treballat tant sense cobrar. Mai m’havien pagat tant pel meu treball.

Ho hem posat tot. Cadascú de nosaltres ha pencat tot el que ha pogut. Ningú ha treballat més, ningú ha treballat menys… Tots ens hem escurat les butxaques de l’ànima i hem posat tot el que teníem. Hem patit, ens hem preocupat, ens hem desesperat pensant que no ens sortiria bé, que badaríem, que alguna cosa fallaria. Quan ha fallat una cosa hem fet un nyap i l’hem tirat endavant ni que fos a rodolons. Hem mirat cara a cara a l’adversitat, l’hem maleïda i ens hem rigut d’ella.

Jo em vaig vestir amb armilla verda el dia de la GRAN V. Per a servir, per al que calgués. Vaig acabar amb la samarreta xopa de suor i amb la gola eixuta de tant de parlar, de cantar, de cridar… Esgotat.

V-deRubi

Els somriures que vaig veure a la V, la mirada de la gent quan se t’atansava a preguntar-te un dubte, una incertesa. La confiança, l’agraïment en la mirada… la il·lusió.

Pinya_IMG_20140913_165300

Mireu-la.

Es diu Concepció Soriano. Ningú li va demanar que fes pinya. Ningú li demanaria mai que fes d’enxaneta, ni de pilar. Ningú li va demanar que s’apartés, que ella no pot fer aquestes coses. Ningú li va dir “tu no pots”. Va donar el que tenia. Tots van acceptar, agraïts, el que oferia, i van tirar amunt el castell. Sabeu les abraçades que es va emportar després? Podeu imaginar-se com es sentia ella després?

Així es podeu fer una idea de com m’he sentit jo, dies desprès, quan ja he paït tot.

Ara mateix estic esgotat, però il·lusionat. Hem d’agafar forces, per que la feina encara no ha acabat. El més difícil està fet, però el que ve ara és el que ens diuen que és impossible.

QUI ENS HO IMPEDIRÀ?

Anuncis

Deixa un comentari

